Iran yazd - Reisverslag uit Yazd, Iran van Anneke Vos - WaarBenJij.nu Iran yazd - Reisverslag uit Yazd, Iran van Anneke Vos - WaarBenJij.nu

Iran yazd

Blijf op de hoogte en volg Anneke

24 April 2016 | Iran, Yazd

24 april zondag . We zijn vandaag naar een ander onderkomen gegaan het gasthuis waar we zaten was op het eerste gezicht echt mooi de binnen plaats geweldig .maar zoals ik al schreef het woord schoonmaken of een verstopte wc maken stond niet in het wordenboek van de heren die daar liepen ..... Nou ja liepen ze hingen ,lagen ,hingen nog een beetje ennnnn nog een beetje .ik moet zeggen dat we redelijk goed geslapen hebben ondanks het boren en de mense n op de binnen plaats .waar muziek was er waar mensen aan het eten waren . We waren wat aan het rond wandelen toen we op een pleintje kwamen en 2 gasthuizen Zagen ,we keken elkaar aan en zeiden oké vragen of ze nog een kamer hebben voor aankomende nacht . en yes!!!! Wij gelijk naar het andere gasthuis spullen verzameld . Mark liep naar de receptie en wachte en wachte ..... nu moet ik nog wat vertellen toen wij vanmorgen wakker werden lagen er een aantal van die badgasten op de banken van de binnen plaats te pitten en we moesten aan 1 man die daar zat te zitten om ons ontbijt vragen .super gemotiveerd ging het dat natuurlijk halen (NOT) en het kwam alleen de thee niet maar gelukkig kwam die 10 min later. Oké nu wil het dat 1 van die badgasten nog lag te pitten . Mark wacht en wacht de hangende badgasten kijken en ....... toen 1 van hen de slapende badgast wakker wou maken (omdat hij denk ik iets Engels sprak) draaide hij zig lekker nog een keer om whahahahaha na de 2 keer werd hij wakker en bewoog zig nog trager dan een slak naar de receptie. En uiteindelijk betaald (bijna nog te veel) wij lekker naar ons nieuwe gasthuis dat gerund wordt Door een aantal vrouwen .kamertje is klein maar schone douche en zit wc .. super!!! Waarschijnlijk was ons vorige onderkomen een onderdeel van de slik road vaak jonge mannen die het niet zo nou nemen met de hygiëne en vaak toeristen te veel laten betalen voor wat ze krijgen . Dit voor nu ff salaam