de laatste dag vrijdag - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Anneke Vos - WaarBenJij.nu de laatste dag vrijdag - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Anneke Vos - WaarBenJij.nu

de laatste dag vrijdag

Blijf op de hoogte en volg Anneke

01 Mei 2016 | Nederland, Apeldoorn

vrijdag 29 april . s'morgens er vroeg uit we wilden nog even naar een moskee waar het licht mooi door de ramen zou vallen waardoor alles verlicht zou zijn met de mooiste kleuren , we moesten even wachten ,maar dan had je ook wat ...het was een prachtig gezicht . terug voor ons laatste ontbijt in ons gasthuis . en dan de dag proberen vol te maken tot 2 uur s nachts . alles zat dicht want op vrijdag is het een soort zondag voor de moslims . de bazaar was dicht ons koffie plekje dus ook dan maar een ijsje en het park . nog 1 dag beroemd zijn in Iran :) gezellig zitten praten met een Iraanse docent . mark nog een paar keer op de foto (ik mocht er ook nog op ) opzoek naar een kop koffie die we uiteindelijk vonden bij een gasthuis vlak bij die van ons ,waar een gezin uit Nederland zat . daar gezellig mee zitten kletsten . en onze ervaringen uitgewisseld . Er moest ook nog gegeten worden voor we weggingen en we besloten dat in dit hotel/gasthuis te doen . daar kwamen we Magdalena(Duits meisje) tegen die we kenden vanuit een ander gasthuis en al een paar keer weer tegen gekomen waren tijdens onze reis . we zijn onze tijd goed door gekomen. naar het vliegveld en wachten. alles liep een uur uit waardoor we ons vliegtuig in Istanbull miste ,maar ook dat werd verholpen en konden we om 3 uur uit het vliegtuig stappen in Nederland .de trein pakken en naar Apeldoorn vertrekken . Dan nu weer terug is toch wel weer even wennen ,maar ook wel weer fijn in je eigen bed te slapen op je eigen wc te zitten gewoon water uit de kraan te drinken ,het wc papier weer in de wc in plaats van in een apart emmertje te doen . :) Ik kan terug kijken op een bijzondere reis in een bijzonder land met bijzondere mensen . op veel speciale ontmoetingen en gesprekken. Een land met mensen (gewone volk ) die in de media vaak anders in beeld worden gebracht dan dat ze in het echte leven vaak zijn . Een land vol verrassingen .Goh-daa-haa-fez (tot ziens)