Dong hoi - Reisverslag uit Dong Hoi, Vietnam van Anneke Vos - WaarBenJij.nu Dong hoi - Reisverslag uit Dong Hoi, Vietnam van Anneke Vos - WaarBenJij.nu

Dong hoi

Blijf op de hoogte en volg Anneke

14 April 2017 | Vietnam, Dong Hoi

Gister de hele dag in Hanoi .park bekeken mausoleum van Hoi chi min gezien aan de buitenkant het zat dicht . Tempel van confusieus gezien het park was er mooi met heel veel toeristen hahhaha .nee het was er leuk.Door hanoi gezworven . Om 18:00 op de nacht bus .waar je dus echt kunt liggen en redelijk kunt slapen .rond 3 uur in de morgen in dong hoi aangekomen werden we netjes bij ons hotel gebracht en weer gaan slapen tot 8 uur .ontbijt buiten gehad .nu even overleggen wat we gaan doen . Het ziet er naarst dat we vandaag hier blijven chillen en morgen een tour gaan maken in pony nha ke bang nationalpark. Omdat weer met de bus naar Hue te gaan .we zitten redelijk op schema .

• 14 April 2017 - 10:03

Jon Vos:

hallo meiden,jullie hebben het echt naar het zin,ga zo door
    wij gaan overmorgen weg,zullen jullie dan niet meer kunnen volgen.
    nog heel veel plezier,goede en veilige reis mam en pap.

• 14 April 2017 - 11:35

Anneke:

Hey pap en mam gaat goed komen hier .jullie ook een heel lekkere vakantie op jullie eilandje geniet er van . Dan zien we jullie na de vakantie 1 of 2 mei weer dikke kus en knuffels van ons . Anneke enlenneke