Iran - Reisverslag uit Yazd, Iran van Anneke Vos - WaarBenJij.nu Iran - Reisverslag uit Yazd, Iran van Anneke Vos - WaarBenJij.nu

Iran

Blijf op de hoogte en volg Anneke

23 April 2016 | Iran, Yazd

Vandaag 23 april na een rit van 2 uur aangekomen in Yazd een behoorlijk grote stad met ook redelijk wat toeristen vooral veel Fransen .toen we aan kwamen op het busterminal stonden de taxichauffeurs al te dringen . Die van ons was een prima man erg vriendelijk ,we zeiden de naam van ons hotel maar die zat al vol zei hij . Hij wist nog wel een ander .oké zo gezegt zo gereden mark ging met de man mee naar binnen ,het was in het oude gedeelte een klein steegje ,na een paar min kwam mark terug ..... oké ? Ik heb voor 2 nachten geboekt we moeten wel wc en douche delen is niet echt schoon .maar laten we het maar doen ..... prima zegt ik als ik maar kan slapen en naar de wc kan vin ik alles (bijna) oké . .......... Tjsaa en dan kom je binnen Door een heel oude houten deur ...... wat een mooie binnen plaats zo leuk ook weer een palm wat planten aan de zijkanten van die hoge houten banken waar je kan zitten ,liggen ,en eten of chillen (zonder drank en ....) een super locatie . En ja de wc stinkt de zit wc stroomt bijna over met ehum bruine prut (dat wordt de staan w c) slaapkamer is wat klein maar oké .niks mis mee . Omdat het (sorry) zo warm is buiten ik denk wel 30 graden besluiten we te wachten tot 4 uur om de stad in te gaan ,dus eerst een bakkie koffie .4 uur en de stad in richting moskee helaas konden we er niet in men was aan het bidden . Toen de bazaar in waar we een koffie huis tegen kwamen dus toch maar ff een bakkie doen , daar kwamen we iemand tegen die we van het hostel kende van gisteren dus gezellig met david (een kroaat) een bakkie gedaan en ff gekletst .en weer gedag gezegt . Nog wat rond gelopen en ff geld gewisseld .naar ons gasthuis daar lekker gegeten .nu ff waarbenjij.nu bij gewerkt zo ff onder de douche en slapen morgen vroeg er uit zolang het nog koel is en waarschijnlijk morgen middag tussen 1 en 4 een siësta houden . Salaam!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Iran, Yazd

Mijn eerste reis

backpacken samen met mijn broer(tje) in Iran

Recente Reisverslagen:

01 Mei 2016

de laatste dag vrijdag

28 April 2016

Shiraz Iran

27 April 2016

Iran Shiraz

25 April 2016

Iran yazd

24 April 2016

Iran yazd
Anneke

Actief sinds 25 Mei 2016
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 20356

Voorgaande reizen:

09 April 2017 - 28 April 2017

Vietnam

25 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

09 April 2016 - 30 April 2016

Iran

09 April 2016 - 30 April 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: