Iran yazd - Reisverslag uit Yazd, Iran van Anneke Vos - WaarBenJij.nu Iran yazd - Reisverslag uit Yazd, Iran van Anneke Vos - WaarBenJij.nu

Iran yazd

Blijf op de hoogte en volg Anneke

25 April 2016 | Iran, Yazd

Vandaag 25 april .vanmorgen eerst ontbijt .toen de stad in 2x een moskee bezocht .de watermolen en water museum bezocht .het blijft bijzonder te zien hoe knap deze mensen het water naar boven haalden zonder het gereedschap wat we nu kennen .ik heb er diep respect voor. De bazaar overgelopen 1 uur ,wat gegeten en naar het hotel het was 35 gr te warm om te lopen of wat te doen .tegen 6 uur nog even de stad in diner en wat foto's gemaakt .terug naar hotel om ,om 22:00 met de taxi naar het busstation te gaan op weg naar naar shiraz met de nacht bus .dus even geen hotel kamer (was er ook niet voor vannacht :) ) scheelt weer geld ... de bus kost namelijk maar 6 euro pp voor 6 uurtjes rijden ongeveer 500 km . Kun je 2x op en neer naar Groningen .nog even gezellig zitten kletsen met een Nederlands stel . Tot in Shiraz xxx