Halong baai - Reisverslag uit Durham, Verenigde Staten van Anneke Vos - WaarBenJij.nu Halong baai - Reisverslag uit Durham, Verenigde Staten van Anneke Vos - WaarBenJij.nu

Halong baai

Blijf op de hoogte en volg Anneke

11 April 2017 | Verenigde Staten, Durham

Dag 2 Halong bay vanmorgen op tijd eruit . We gaan naar halongbay Monky eiland . We weren op gepikt Door 2 scooters en achterop een beleving kan ik zeggen . De bus in en rijden maar de rit naar halongbaai was lang en gelukkig niet zo warm aircooooo joepie . Toen in een boot daar moesten we best lang wachten ruim een uur . Echt georganiseerd is vietnam niet hahahahah maar goed varen . Toen hadden we een overstap naar een andere boot via de reling ergggggg rabo verantwoord NOT! . Een echt geweldige tocht wat een geweldige rotsen heel mooi !! De wifi is hier niet echt super dus foto's later .daar weer doorgeven naar een zwemlplek . Luch aan boord . Die was echt lekker. Ook toen moesten we weer overstappen op een andere boot om naar het eiland te gaan . Ook een lange vaar tocht het was donker op het water heel donker hahahahah we zijn aan gekomen rond 8 uur daar lekker gegeten en op het strandje bij het kamp vuur gezeten 2 Engelse meisjes ontmoet en gekletst .on verzekerd van de terug reis . Pwfieuu 9:30 vertrekken we weer naar de wal . Je moet hier vragen vragen en vragen want men zet je gewoon ergens neer hahahah tot zo ver xxx