Terug reis naar Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Anneke Vos - WaarBenJij.nu Terug reis naar Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Anneke Vos - WaarBenJij.nu

Terug reis naar Hanoi

Blijf op de hoogte en volg Anneke

12 April 2017 | Vietnam, Hanoi

Vandaag weer terug gegaan naar Hanoi vanuit Momkey eiland .we verlieten ons bamboehutje rond half 10 . De terugreis ging aanzienlijk sneller . We kregen nog een hele rit over Catba eiland wist niet dat het nog behoorlijk groot was . Helaas hadden we regen maar dat mocht de pret niet drukken . In Halongbaai aangekomen wachten op bus . In vietnam loopt het niet zoals bij ons .net als je denkt dit komt niet goed ...dan komt het toch weer goed hahahah . De gids was namelijk nogal onduidelijk en als je wat vroeg wist hij het niet of wuifde het weg. Comuniseren doen ze wel maar op een bijzondere manier . We zijn gewoon netjes weer in Hanoi aangekomen niet bij het zelfde hotel maar bij die van zij zus ? Ook prima haha een bed een bad en airco. Vanavond lekker wezen eten in de stad. En nu slapen . Morgen weer een nieuwe dag .dan gaan we met de nacht bus op pad