Phong nha - Reisverslag uit Dong Hoi, Vietnam van Anneke Vos - WaarBenJij.nu Phong nha - Reisverslag uit Dong Hoi, Vietnam van Anneke Vos - WaarBenJij.nu

Phong nha

Blijf op de hoogte en volg Anneke

15 April 2017 | Vietnam, Dong Hoi

15 april Vanmorgen 8 uur mee gegaan met de tour naar phong nha . Het National park . We gaan de grotten bezoeken die ooit gevonden zijn Door iemand die daar was (wat die daar dee geen idee) hij voelde ineens koude lucht en is gaan kijken en vind de grotten . Met de stalagmieten en stalactieten. Deze grot noemt men paradijs grot. Nou dat was een onderneming met 35 gr de berg op 600 meter trappen pfffff je gaat bijna dood hahahaha maar het was het waard ongeveer nog eens 1 kilometer Door de grot bijzonder mooi . Daarna weer Door gereden richting the drak cave . Maar eerst lunch super lekker kip groente rijst model rundvlees saus en je kon er je eigen springrolls mee maken . Toen in badpak op naar de cave len en ik in de kano naar de ingang helm op zwemvest aan . En donker was het eerst over een loop brug .op de helm zit een lamp .... best handig in de darm cave