Saigon - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Anneke Vos - WaarBenJij.nu Saigon - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Anneke Vos - WaarBenJij.nu

Saigon

Blijf op de hoogte en volg Anneke

25 April 2017 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

23 april met het vorige verslag is iets mis gegaan dus nu maar even een snel berichtje van de aankomst in saigon . Gister aangekomen en gelijk ons hostel gevonden we sliepen in de dorm prima . Savond even nog naar buiten geweest wat gegeten en in parkje gezeten en wat gebalde met studenten en op tijd naar bed gegaan . De 23ste lekker ontbijtje gehad en onze wandel route van 4 uur begonnen en wat was het weer warm hahaha maar gelukkig zat er regen in de lucht . We hebben bekeken een soort van minie notre dam en een heel mooi postkantoor en een oud hotel gebouwd onder de toen Franse bezetters. We dronken en aten wat en liepen Door de heerlijke regen . Ook bezochten we het oorlog museum dat heeft behoorlijk wat indruk op min gemaakt . Als je bedenkt dat er nog dagelijks slachtoffers vallen Door die oorlog ,Door nog z"on duizenden mijnen en Door agent Orange te triest voor worden . Weer terug in ons hostel douche en even eten rondje gelopen buiten en een tour geboekt naar de mekong delta van 2 dagen . Ik kon moeili k in slaap komen en toen ik sliep werd ik tegen 4 uur wakker van lenneke die tegen onze Ierse backpacker IK GA NU ROKEN OP HET BALKON . S morgens hoorde ik van haar dat 1 van de meisje het heel en dan ook heel gezellig had op het balkon .laat ik het zo zeggen ze kreunden erg hard en waren naakte