Mekong delta - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Anneke Vos - WaarBenJij.nu Mekong delta - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Anneke Vos - WaarBenJij.nu

Mekong delta

Blijf op de hoogte en volg Anneke

25 April 2017 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

24 april . Vanmorgen rond 8 uur vertrokken met de bus . Onderweg naar de Mekong hebben we nog een tempel bezocht met 3 inmens grote boeddha s . Naar een cocosnoot snoepjes werkplaats /fabriekje waar we konden zien hoe de snoepjes gemaakt werden . Toen in een bootje om op 1 van de kleine riviertje van de Mekong te gaan varen echt heel leuk . Ook hebben we in een hut naar echte vietnamese muziek geluisterd terwijl we heerlijk fruit kregen . Toen zijn we afgezet bij ons hotel in Can tho de grootse plaats van de Mekong . S morgens moesten we er al vroeg uit 5 uur ontbijtje en 6 uur weer op pad. Naar de boot die ons de Mekong op zou varen om naar de drijvende markt te gaan . Het was even varen maar wat leuk al die bootjes die handel met elkaar drijven ,maar hoe weet je nou waar wat te halen nou heel makkelijk je pakt een lange bamboe stok en hangt daar je product aan