Iran - Reisverslag uit Īrānshahr, Iran van Anneke Vos - WaarBenJij.nu Iran - Reisverslag uit Īrānshahr, Iran van Anneke Vos - WaarBenJij.nu

Iran

Blijf op de hoogte en volg Anneke

13 April 2016 | Iran, Īrānshahr

Daar ben ik dan .ik hoop dat het lukt . Zondag prima aan gekomen na een iets war vermoeiende reis . Uiteindelijk in Teheran ons hotel gevonden mwhaa hotel soort van :) piep klein kamertje ,van die fijne hang wc s en een douche nou het leek er op . Maar dan wel een dat terras . Dat een dumpplek van oudijZer was hahahah. Mooi op tijd het bed in . Dag 2 op naar het Khomeini plein echt bizar lastig daar te komen Door het verkeer .autorijden whooo! ! Van een gewone weg een 4 soms 6 baan weg maken stoplichten ? Hoezo stoppen .brommers ...gewoon Door rijden .met ander worden echt oorlog om over te steken .. een park bezocht met kunst wel grappig . Toen naar Dar band naar de paleizen van de Shah erg leuk grappig te zien hoe hij woonden en wat voorn auto 's hij had .daar nog lekker een echte kop koffie gedronken (is hier bij na niet ) na ons trip daar lekker uit eten geweest en toen weer met de metro terug ik mag als vrouw samen met een man in de gemengde coupe .ik werd gevraagd te gaan zitten men stond voor me op . We kwamen een iraanse student Duits tegen die gezellig met ons babbelden en zei waar we er weer uit moesten en natuurlijk Facebook uitgewisseld en telefoon nr voor het geval we zijn Hulp nodig hadden .metro nog niet uit of een ander man wou ons helpen de richting van ons hotel te wijzen (die we wisten ) ook weer foon nr en Facebook uitgewisseld. Zo grappig . 12 april op naar Qazvin met de metro naar goed busstation dus de verkeerde taxi ons weer naar de goede gebracht .bij de bus een Fransman ontmoet Adrian samen met hem een leuk en vooral schoon hotel gevonden met zitwc hahahah s'middags naar de bazaar geweest een heel mooi e je waant je in de Middeleeuwen .een moskee bezocht waar ik ook in mocht met een langkleed over me heen .en ik mocht foto 's maken super leuk de vrouwen (ik mocht natuurlijk niet bij de mannen ) waren heel vriendelijk ..Dit was het voor nu .alles prima dus . En het aller leukste is dat het hier de meeste tijd regent :) ik

  • 13 April 2016 - 23:33

    Margot:

    Anneke je verslag staat er op! Je ziet het voor je zoals je het beschrijft. Mooi dat de mensen vriendelijk zijn en je al meteen nieuwe mensen leert kennen. Geniet verder! Liefs Margot

  • 14 April 2016 - 00:36

    Lotte:

    Verheug me op je volgende verhaal mam. Verder reis plezier, en kijk goed uit. Groetjes aan ome Mark. Dikke kus

  • 14 April 2016 - 18:54

    Lieselotte:

    Geweldig Om te lezen An !

  • 14 April 2016 - 19:56

    Hans:

    Leuk, An! Ik ben jaloers op jullie. Ik had Iran nooit overwogen, maar het klinkt echt heel bijzonder.
    Ga vooral door met je leuke verslagen
    Liefs!

  • 15 April 2016 - 18:11

    Wicher En Heleen:

    Heel leuk om te lezen Anneke en Mark. Veel plezier samen. Groeten van ons.

  • 15 April 2016 - 20:49

    Aafke:

    Hey mam, bijzonder om je verhaal te lezen. Heel veel plezier en doe voorzichtig. Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Iran, Īrānshahr

Mijn eerste reis

backpacken samen met mijn broer(tje) in Iran

Recente Reisverslagen:

01 Mei 2016

de laatste dag vrijdag

28 April 2016

Shiraz Iran

27 April 2016

Iran Shiraz

25 April 2016

Iran yazd

24 April 2016

Iran yazd
Anneke

Actief sinds 25 Mei 2016
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 20445

Voorgaande reizen:

09 April 2017 - 28 April 2017

Vietnam

25 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

09 April 2016 - 30 April 2016

Iran

09 April 2016 - 30 April 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: