Iran - Reisverslag uit Īrānshahr, Iran van Anneke Vos - WaarBenJij.nu Iran - Reisverslag uit Īrānshahr, Iran van Anneke Vos - WaarBenJij.nu

Iran

Blijf op de hoogte en volg Anneke

16 April 2016 | Iran, Īrānshahr

Daar zijn we weer .het Internet werkt niet echt mee .ik heb er een uur over gedaan om op deze pagina te komen .weet ook niet meer waar ik gebleven ben hahaha dus begin gewoon ergens ..-14 april zijn we in Qom aangekomen na een busreis van teheran naar qom 2 uur duurde het .een net hotel gevonden waar joeppieee ook een zit wc was buiten onze kamer .voor de nacht moesten we dus hangen ;) lekker rond gelopen Door de stad en in een iraans fastt food tent wat gegeten iraanse pizza en wat patat .daarna naar het plein waar mensen elkaar ontmoeten .nou op school is het thema ontmoeten daar kunnen ze er wat van .en of we ontmoetingen hadden de 1 na de ander spreekt ons aan hello how are you of alleen hello .super leuk .vragen waar we van daar komen wat we doen Hoe onze ouders heten .of we kinderen hebben .wat we van Iran vinden .ook een man in een eetgelegenheid wat vind je van IRAN .wij ja mooi vriendelijk mensen .waarop hij zegt maar de politiek is (in Nederlands vertaald) kut met peren hahaha zo direct is men schromen niet te zeggen dat de hoofddoek is opgelegd. .Men wil overal over praten ...echt wonderlijk iets wat je niet zou verwachten . En gelukkig konden we daar ook koffie krijgen yeahhhhhh. Optijd het ben in s morgens ontbijt in hotel soort van heel dunne pannenkoek brood .eitje worteljam thee goed te doen . En ja weer de stad in naar de moskee . Daar gekomen gescheiden naar binnen .mark was al binnen en ik moest wachten op mijn Tjsaa Hoe noem ik het tafellaken voor over mijn hoofd en lijf .binnen in een plein waar mannen en vrouwen samen lopen .ja en mark kwijt hahahaha de mevrouw die mij hielp liep samen met mijn mark te zoeken een super lief mens .no husband iran man for you hahahah no deal zei ik en ze kon er erg om lachen .we hebben mark gevonden . De rest van de dag en avond daar Door gebracht als beroemde mensen zoveel aandacht als we kregen . Maar goed ik hou wel van een beetje aandacht niks mis mee . Mark.op de valreep nog een dikke iraanse zoen op zijn wang van een meneer ..lachen .mijn foon is bijna leeg dus ik stop Salam! !

  • 16 April 2016 - 18:40

    Margot:

    Lieve Anneke, je reisverslag is geweldig! Ik ken Mark niet maar ook voor Mark een mooie vakantie.
    Liefs Margot

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Iran, Īrānshahr

Mijn eerste reis

backpacken samen met mijn broer(tje) in Iran

Recente Reisverslagen:

01 Mei 2016

de laatste dag vrijdag

28 April 2016

Shiraz Iran

27 April 2016

Iran Shiraz

25 April 2016

Iran yazd

24 April 2016

Iran yazd
Anneke

Actief sinds 25 Mei 2016
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 20396

Voorgaande reizen:

09 April 2017 - 28 April 2017

Vietnam

25 Mei 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

09 April 2016 - 30 April 2016

Iran

09 April 2016 - 30 April 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: